i Am

我的相片
在天堂和世界之間; 在真實和假象之間;在一切的選擇和結果之間, 是我.

2014年1月6日

[恆心的練習]20140106 _ 我要的是

[恆心的練習]20140106 _ 我要的是
讓我清潔勇敢,神啊, 宛如新生。每一天。
阿門

  • Sylvia Tu 2 Timothy 1:7
    For God has not given us a spirit of fear, but of power and of love and of a sound mind.(NKJV)
  • Sylvia Tu For God has not given us a spirit of fear and timidity, but of power, love, and self-discipline.(NLT)
  • Sylvia Tu For the Spirit God gave us does not make us timid, but gives us power, love and self-discipline.(NIV)
  • Sylvia Tu God doesn’t want us to be shy with his gifts, but bold and loving and sensible.(MSG)
  • Sylvia Tu 因為 神所賜給我們的,不是膽怯的靈,而是有能力、仁愛、自律的靈。
    因為上帝賜給我們的不是膽怯的心,而是剛強、仁愛、自制的心。
    實際上,神所賜給我們的,不是膽怯的靈,而是大能、慈愛、自制的靈。
  • Sylvia Tu 所以,我提醒你:那在我為你按手時神所賜給你的恩賜,你要使它像火一樣燃燒不熄。因為,神所賜給我們的靈不使我們膽怯;相反地,祂的靈會使我們充滿力量、愛心,和自制。(聖經現代中文譯本_提摩太後書一章6-7節)